Матеріали досвіду

Формування життєвих компетентностей  на уроках фізичної культури засобами спортивного  і оздоровчого туризму

  Головною метою даної методичної розробки є популяризація пішохідного туризму як наймасовішого та доступного виду туризму й активного відпочинку серед учнівської молоді, покращення спортивного туристського та фізичного виховання серед молодого покоління. 

        Актуальність досвіду визначається цілеспрямованим висвітленням проблеми та пошуку нових шляхів підвищення рівня рухової активності з метою формування пізнавальних інтересів, зміцнення та збереження здоров’я, підтримання на високому рівні фізичних і психічних можливостей засобами спортивного  і оздоровчого туризму. 
Використовуючи на уроках нові підходи, нетрадиційні методи і впроваджуючи інноваційні технології з туризму, в учнівській свідомості створюються сприятливі умови для формування особистості. Формування життєвих компетентностей забезпечує продуктивність розумової діяльності, покращує швидкість і легкість засвоєння нових знань і здатність їх творчо використовувати в різноманітних життєвих ситуаціях. Багаторічний досвід показав, що для тих, хто займається туризмом, характерні яскраво визначені самостійність та ініціативність в діях.
Таке розуміння проблеми засноване на тому, що оскільки людина є частиною Всесвіту, то вона у своїй життєдіяльності має пам’ятати про нерозривний зв’язок із природою. Визнання такого зв’язку надає людині відчуття власної цілісності. Дитина у процесі навчання має отримати навички, які допоможуть їй використовувати природні фактори на власну користь. До цього дітей спонукають особливості умов життя в походах, на змаганнях та тренуваннях.

Немає коментарів :

Дописати коментар