Формування життєвих компетентностей на уроках фізичної культури засобами спортивного і оздоровчого туризму
Головною метою даної методичної
розробки є популяризація пішохідного туризму як
наймасовішого та доступного виду туризму й активного відпочинку серед
учнівської молоді, покращення спортивного туристського та фізичного виховання
серед молодого покоління.
Актуальність
досвіду
визначається цілеспрямованим висвітленням проблеми та пошуку нових шляхів
підвищення рівня рухової активності з метою формування пізнавальних інтересів, зміцнення
та збереження здоров’я, підтримання на високому рівні фізичних і психічних
можливостей засобами спортивного і
оздоровчого туризму.
Використовуючи
на уроках нові
підходи, нетрадиційні методи і
впроваджуючи інноваційні технології з туризму, в учнівській свідомості створюються
сприятливі умови для формування особистості. Формування життєвих
компетентностей забезпечує продуктивність розумової діяльності, покращує швидкість і легкість засвоєння нових знань і здатність їх творчо
використовувати в різноманітних життєвих ситуаціях. Багаторічний досвід
показав, що для тих, хто займається туризмом, характерні яскраво визначені
самостійність та ініціативність в діях.
Таке розуміння проблеми
засноване на тому, що оскільки людина є частиною Всесвіту, то вона у своїй
життєдіяльності має пам’ятати про нерозривний зв’язок із природою. Визнання
такого зв’язку надає людині відчуття власної цілісності. Дитина у
процесі навчання має отримати навички, які допоможуть їй використовувати
природні фактори на власну користь. До цього дітей спонукають
особливості умов життя в походах, на змаганнях та тренуваннях.
Відеофрагменти уроків
з елементами туризму
Немає коментарів :
Дописати коментар